info@bep.am
(+374) 11528112
Գլխավոր
Նորություններ
Հարցաշար
English
русский
Գրանցվել
Մուտք
Մոնիտորինգի համակարգ
Գլխավոր
/
Մոնիտորինգի համակարգ
ՄԱՍ 1. ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԶԲԱՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔ
1.1 Միջնակարգ կրթությամբ աշխատակիցներ
1.2 Միջին մասնագիտական կրթությամբ, ներառյալ` նախնական (արհեստագործական), աշխատակիցներ
1.3 Բարձրագույն կրթությամբ աշխատակիցներ
1.4 Աշխատու՞մ են արդյոք Ձեր ընկերությունում ուսանողներ/պրակտիկանտներ.
1.4.1 Թիրախային մասնագիտություն
ՄԱՍ II. Կադրերի հոսունություն
2.1 Ազատվե՞լ են արդյոք Ձեր ընկերությունից աշխատակիցներ նշված ժամանակահատվածում.
2.2 Եթե այո, ապա նշեք նրանց քանակը
2.3 Վերջին 6 ամիսների ընթացքում արդյո՞ք ընդունե՞լ եք նոր աշխատակիցներ
2.3.1 ի՞նչ տեսակի աշխատանքների համար
2.4 Ո՞րն է նոր աշխատակիցների ընդունման առաջնային պատճառը
2.5 Արդյո՞ք ունեցել եք դժվարություններ թափուր աշխատատեղերը լրացնելու հարցում. անցած 6 ամիսների ընթացքում
2.6 Ինչպե՞ս է Ձեզ հաջողվել լրացնել թափուր աշխատատեղերը
2.7 Ինչպե՞ս են թափուր աշխատատեղերը լրացնելու հետ կապված դժվարություններն ազդել Ձեր ընկերության գործունեության վրա
2.8 Ձեր կարծիքով որքա՞ն ժամանակ է պահանջվում անձնակազմի վերապատրաստման համար
ՄԱՍ III. ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԵՐ
3.1 Ունե՞ք արդյո՞ք թափուր աշխատատեղեր
3.3 Քանի՞ թափուր աշխատատեղի հայտարարություններ եք գրանցել հետևյալ ուղիներով
ՄԱՍ IV. ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԶԲԱՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔ
4.1 Ո՞ր աշխատատեղերի կրճատում է նախատեսվում Ձեր ընկերությունում հաջորդ տարվա ընթացքում.
4.2 Ի՞նչ լրացուցիչ աշխատատեղերեք նախատեսում հաջորդ տարվա ընթացքում
4.3 Եթե այո, ապա ո՞ր մասնագիտությունների կամ աշխատանքների դեպքում
4.4 Ո՞րն է լրացուցիչ աշխատակիցների անհրաժեշտության հիմնական պատճառը
ՄԱՍ V. ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
5.1 Ինչպե՞ս եք գնահատում Ձեր ընկերությունում աշխատանքի ընդունված մասնագիտական հաստատությունների շրջանավարտների
մասնագիտական որակավորումը
5.2 Եթե ընտրել եք 1-ին կետի պատասխանը, ապա որո՞նք են, Ձեր կարծիքով, Հայաստանի պետական միջին և արհեստագործական մասնագիտական կրթական համակարգի դրական կողմերը
5.3 Ձեր կարծիքով ի՞նչն է թերի ներկայումս Հայաստանի միջին մասնագիտական կրթության մեջ
5.4 Ի՞նչ անձնական կարողություններ եք ակնկալում Ձեր ապագա աշխատակիցներից։
5.5 Որքանո՞վ եք կարևորում ՄԿՈւ հաստատության ուսանողի մասնագիտական գործնական ուսուցումը կրթության ընթացքում
5.6 Ձեր կարծիքով որտե՞ղ պետք է իրականացվի մասնագիտական գործնական ուսուցումը:(Կարելի է ընտրել մի քանի պատասխան)
5.7 Ի՞նչ ուղղություններով եք համագործակցում ՄԿՈւ հաստատությունների հետ
5.8 Ձեր կարծիքով, որքա՞ն պետք է տևի գործնական ուսուցումը լիարժեք մասնագիտական կրթությունն ավարտելու համար
5.9 Որքա՞նով եք կարևորում ՄԿՈւ հաստատության ուսանողի գործնական ուսումնառության ընթացքում համապատասխան որակավորում ունեցող ուսուցիչ-մասնագետի («ուսուցիչ-վարպետը») ուղղորդումը
5.10 Ի՞նչ որակավորումներ պետք է ունենա «Ուսուցիչ-վարպետը» (կարելի է նշել մի քանի պատասխան).
5.11 Պե՞տք է արդյոք ՄԿՈւ հաստատության ուսանողը ստանա ուսումնական վարձատրություն իր մասնագիտական գործնական ուսուցման ընթացքում.
5.11.1 եթե այո, ապա ո՞վ պետք է վարձատրի ուսանողի մասնագիտական գործնական ուսուցման համար (նշել).
5.11.2 Որքա՞ն պետք է կազմի այդ վարձատրությունը
5.12 Եթե այո, ապա որքա՞ն պետք է կազմի վարձատրությունը
5.12.1 Պե՞տք է արդյոք ուսուցիչ-վարպետը ՄԿՈւ հաստատության ուսանողի մասնագիտության գործնական ուսուցման ընթացքում ստանա լրացուցիչ վարձատրություն.
5.16 Կառաջարկե՞ք արդյոք ՄԿՈՒ հաստատության ուսանողներին մասնագիտական գործնական ուսուցում/պրակտիկա անցկացնել Ձեր ընկերությունում
5.17 Առաջարկու՞մ եք արդյոք ներկայումս մասնագիտական գործնական պարապմունք/պրակտիկա ՄԿՈՒ հաստատության ուսանողներին.
5.18.1 Պրակտիկանտը գործնական պարապմունքի սկզբում ստանում է տեղեկատվություն կազմակերպության գործընթացների մասին
5.18.2 Պրակտիկանտի հետ անցկացվում է անձնական հարցազրույց
5.18.3 Պրակտիկանտին տրվում է վարպետ- ուսուցիչ (կամ մեկ այլ համապատասխան մասնագետ հարցերի համար)
5.18.4 Ակնկալվում է, որ պրակտիկանտը կդիմի ֆորմալ ձևով, օր.՝ կներկայացնի CV, հետաքրքրություններ, կազմակերպության հետ աշխատելու մոտիվացիոն նամակ, բնութագրեր այլ անձանցից /աշխատավայրերից կամ ՄԿՈւ հաստատության անունից)
5.18.5 Պրակտիկայի ժամկետը կազմում է 2-4 շաբաթ
5.18.6 Պրակտիկայի ժամկետը կազմում է 1 ամսից ավել (և կարող է ընթանալ նաև ուսումնական արձակուրդների ժամանակ)
5.18.7 Աշխատանքի դրական գնահատականի դեպքում պրակտիկանտը ստանում է համապատասխան վարձատրություն
5.18.8 Պրակտիկայի տեղեր տրամադրելիս, հնարավոր է ապագա աշխատողներին աշխատանքի ընդունելուց առաջ փորձաշրջան տրամադրել և կազմակերպությունում հետագա աշխատանքի համար նրանց նախապատրաստել
5.18.9 Գրանցվել ՄԿՈւ հաստատությունների և կազմակերպությունների միջև ապագայում ստեղծվելիք պրակտիկայի տեղերի տրամադրման տվյալների բազայում ընդգրկվելու համար
5.20 Պատրաստ եք արդյո՞ք մեկ օրով բացել Ձեր ընկերության դռները պատանիների (և/կամ ծնողների) և ՄԿՈւ հաստատության ներկայացուցիչների համար՝ որպես պոտենցիալ գործատու (« Մասնագիտական կողմնորոշման օր» կազմակերպելու համար)
5.21 Ի՞նչ աջակցություն եք ակնկալում ընկերության զարգացման ուղղությամբ (ոչ ֆինանսական) (կարելի է ընտրել մի քանի պատասխան).
Հարցմանը մասնակցել են 12 կազմակերպություն
Scroll